BIKE SERVIS – rabike

rabike

VRHUNSKI SERVIS ZA VAŠ BICIKL

KAKO IZGLEDA STANDARDAN SERVIS KOD NAS

Po zaprimanju bicikla u servis prvo se radi dijagnostika (za e bike računalna i vizualna a za mehaničke bicikle vizualna) te probna vožnja. Time se utvrđuje neispravnost i radi popis dijelova koje treba zamijenit. Klijentu se predstavlja popis te iznos popravka. Nakon odobrenja s strane klijenta krećemo u popravak bicikla.

Popravci bicikla mogu biti razni, da li je to puknuti lanac koji se previše istrošio pa je za sobom povukao i ostatak pogonske grupe, ili je neispravna vilica koja ne obavlja svoj posao prelaskom preko neravnina.

Da bi ustanovili neispravnost lanca koristimo se mjeračem potrošenosti ili istezanja lanca. Ako ga želimo zamijeniti moramo ga „odspojiti“. Kod nekih lanaca to je pin, a kod nekih spojnica. Pogonska grupa se zatim očisti kako bi se ustanovilo dali postoji još koja neispravnost. Novi lanac izmjerimo na odgovarajuću dužinu te ga zatim spajamo. Nakon toga indeksiramo brzine i testiramo bicikl probnom vožnjom.

Ukoliko je izmjena brzina pravovremena i ispravna, bicikl vraćamo vlasniku. Ukoliko nije, nastavljamo izmjenu ostalih neispravnih dijelova (često je to i kazeta koja se „potroši“ zbog lanca koji nije na vrijeme zamijenjen pa je krivo nasjedao na zube i potrošio ih). Sve to radimo u komunikaciji s vlasnikom bicikla kako ne bi bilo neplaniranih troškova.

Većina mtb bicikala posjeduje prednju suspenziju koju na jeftinijim modelima nema potrebe servisirat jer je jeftinije kupit novu, a nema ni dijelova za njih. Međutim čim cijenovni prag prijeđe tisuću eura na bicikle se ugrađuje početni model zračne „vilice“ koja omogućava bolju i kvalitetniju vožnju ali i zahtjeva održavanje. Također kod bicikala s duplom suspenzijom potrebno je održavanje stražnjeg amortizera.

U našem servisu vršimo servise Fox, Rockshox i Suntour suspenzija. Ukoliko vaš bicikl posjeduje Fox suspenziju potrebno za servis iste potrebno je ako se radi o „malom servisu“ koji se radi svakih 100 sati: Prvo i osnovno, oprat suspenziju (vilicu i amortizer stražnje suspenzije) kako nam prljavština nebi završila u unutrašnjosti. Kod vilice servis je moguće odraditi i na mjestu, dok za stražnji amortizer potrebna je demontaža.

Alat koji je potreban za ovaj zahvat specifičan je moguće ga je kupiti samo u specijaliziranim trgovinama.

Nakon što se skine kućište posude sa zrakom unutrašnost je potrebno detaljno očistit i odmastit te nanijeti novi sloj lubrikanta.

Kod „vilica“ situacija je slična.

Prvo popuštamo i skidamo matice kako bi skinuli donje štapove i ispustili staro ulje te potom sve dobro očistimo i odmastimo

Zatim slijedi izmjena „prašnika“. Oni služe kako bi zadržali prljavštinu koja ulazi u donji dio vilice i spriječili čim više prljanje ulja koje podmazuje vilicu.

Nakon što smo ugradili nove prašnike slijedi „sklapanje“ vilice i dolijevanje ulja po specifikaciji proizvođača. Bitno je uvijek koristiti odgovarajuće ulje za specifičan model pošto je modela mnogo i proizvođači garantiraju ispravan rad isključivo ako se koriste samo originalni dijelovi i ulja.

Uz ispravno korištenje i kvalitetne dijelove, te pravi servis dugotrajna ispravnost vaše suspenzije je zagarantirana.

Samo ispravan bicikl je siguran bicikl i zato ga je potrebno redovito i pravovremeno održavati.

Samo ispravan bicikl je siguran bicikl i zato ga je potrebno redovito i pravovremeno održavati.